A l'acte inaugural de l'exposició, que romandrà al centre fins al pròxim dotze de setembre, hi varen assistir el titular de la Col·lecció, Pere A. Serra; el president del Govern balear, Jaume Matas, i la seva dona, Maite Areal; la comissària de la mostra, Dolores Duran; Joan Mesquida, director general d'Infraestructures del Ministeri de Defensa; Juan Miguel Hernández de León, president del Círculo de Bellas Artes i Juan Barjan, director de la institució; Carme Serra, membre de la Fundació Art Serra, i el seu marit Jesús Boyero; la viceconsellera de Cultura i Esports de la Comunitat de Madrid, Isabel Martínez Cubells; Àlvaro Ballarín, director general d'Arxius, Museus i Biblioteques de la Comunitat de Madrid; la dissenyadora Marilí Coll, acompanyada del pintor Tom Cowsert i de la ballarina Maria Rosa Orada; les escultores Esperanza D'Ors, Rosa Iglesias i Paz Fígares; els pintors Alfonso Albacete i Curia; la filla de l'escultor Pablo Serrano; i les vídues dels artistes José Caballero i Salvador Victoria, entre d'altres personalitats destacades de la societat i la cultura.
«Excel·lències»
Tot el món comentava les «excel·lències» d'unes peces que testimonien el geni creatiu de l'artista malagueny a un tipus de suport amb el qual va començar a experimentar cap el 1946. En aquesta data, l'artista que havia assolit fama en el terreny de la pintura arriba a la localitat francesa de Vallarius i entra en contacte amb els ceramistes Suzanne i Georges Ramié.
Pere A. Serra es mostrà encantat amb el resultat de la mostra, que en aquesta ocasió reuneix també algunes de les peces que integren el fons del Museu Es Baluard.
En aquest sentit, el president de l'Executiu balear, Jaume Matas, va recordar que «la gran exposició de ceràmiques de Picasso és la que es pot veure al Museu Es Baluard» i assegurà que «la gran quantitat de gent present a la inauguració testimonia que és una magnífica exposició i que tendrà un gran èxit».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.