TW
0

C.V./DdB. Eivissa.
El lema encara val: «Vesteix com vulguis però amb gust». I és que han passat trenta anys, però la moda Adlib continua funcionant. El dissabte a la nit es féu la tradicional desfilada eivissenca d'aquest tipus de roba i ho feren de forma espectacular. Aquesta moda que va néixer «sense pretensions comercials» és ara una de les principals fonts de riquesa i reconeixement per a Eivissa, juntament al turisme.

La famosa model María José Suárez va ser qui presentà la desfilada i ho va fer sense pena ni glòria. La seva presència a l'escenari no va ser molt notada, ja que només aparegué al principi, vestida de fúcsia amb una falda de serrells i un top.

La desfilada va ser inaugurada per les noves creacions de l'Escola d'Arts i Oficis d'Eivissa, els dissenys de la qual foren els que més s'allunyaren de la tendència Adlib. En aquesta edició la roba per als més menuts va tenir bastanta representació de les mans de Mc, Zarabanda, Kasia Keren i Marocha.

El que també quedà clar a Sa Punta des Molí de Sant Antoni és que la moda també és per a ells i entre els models masculins hi havia el menorquí Oscar Vivo, al·lot de María José Suárez.

La roba més típicament Adlib va aparèixer després predominant el color blanc en les signatures de Sonia Ruiz, Mana Ibiza, F. Ferrer i Neves, el cotó i el lli. Roba molla, molt d'esport però al mateix temps molt sexy i amb molta caiguda.

Però també és cert que la moda Adlib s'ha obert a nous estils i tendències en les que la pell, el texà i els lluentons tenen el seu espai. Això ho exemplificaren signatures com Jazz Piel, Ishura i Tres Ibiza. La dissenyadora Piluca Ballary fou l'única que presentà banyadors.