Una important pertorbació freda situada sobre Centreeuropa provoca un corrent de vents forts del nord-oest al terç nord-oriental de la Península Ibèrica i les Illes Balears.
Forta maror a maror. Visibilitat horitzontal bona o molt bona.
Situació prevista a les Illes. Menorca: hi haurà intervals de niguls i tendirà a poc ennigulat, amb possibilitat de ruixats de matinada que podrien anar acompanyats de tempesta. Temperatura en lleuger descens i vent moderat, de mestral, amb intervals forts durant la matinada i el dematí. Mallorca i les Pitiüses: hi haurà intervals de niguls i tendirà a poc ennigulat, amb possibilitat de ruixats de matinada que podrien anar acompanyats de tempesta al nord de Mallorca. Temperatura en lleuger descens i vent entre moderat i fort, de mestral, amb ratxes que durant la matinada i el dematí poden assolir els 80 Km/h.
Estat de la mar.
Tendència per als pròxims dies. Ambient força núvol. Demà, hi haurà cel molt ennigulat amb niguls mitjans i alts. Temperatura sense canvis o en lleuger augment Dijous, hi haurà cel molt ennigulat, amb precipitacions dèbils que poden anar acompanyades de fang. Divendres, hi haurà cel molt ennigulat o tapat, amb precipitacions dèbils o moderades que poden anar acompanyades de fang.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.