Segons explicà el tinent de batle d'Urbanisme, Rodrigo de Santos, el propietari de l'edifici del Temple ha estat expedientat per fer obres sense tenir la preceptiva llicència i també per motius de disciplina urbanística, ja que ha enderrocat parts d'un Bé d'Interès Cultural (BIC) que data del segle XI i ha excedit el volum permès en obres de nova planta.
Ferrando recordà que un decret de suspensió dels treballs pesa sobre l'immoble des de desembre del 2003, i que el promotor haurà de fer-se càrrec de la demolició de la coberta que ha construït, ja que supera en 70 centímetres el volum estipulat, a més de pagar la sanció que li serà imposada. També han estat enderrocades parets sense llicència.
Rodrigo de Santos aprofità l'ocasió per carregar contra el PSM, a qui acusà d'haver desaprofitat el seu dret de tempteig i retracte per a l'adquisició d'aquest edifici històric durant la seva etapa de govern al Consell de Mallorca, i reclamà als actuals patrons de la institució que actuïn ara i obrin els expedients necessaris per acabar amb aquestes obres il·legals.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.