La primera edició digital ha estat la novetat d'enguany, que ha comptat amb la participació de 80 fotògrafs aficionats, que a través de les noves tecnologies captaren imatges relacionades amb els temes com «Detalls Urbans», «Veinteañeros» i «Cielos», amb resultats novedosos que s'exposaran a la mostra.
La 18 Marató Fotogràfica de Palma ha estat patrocinada per Sa Nostra i Betacolor i ha comptat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Palma, FUJI, els cines Metropolitan, Rívoli i Lumiére, Augusta, Porto Pi i Renoir, així com Casa Vila, Casa Julià, Foto 3 el CEF i Nuevas Impresiones.
Els dotze temes fotografiats que es veuran a l'Exposició fins el proper 20 de març són detalls urbans, vint anys, cafè, expressió, pell, menjar, cels, veïnatge, ulleres, silenci, sortir i cartell. Segons els organitzadors, «enguany la Marató ha complit la seva majoria d'edat. S'ha convertit en un dels esdeveniments fotogràfics més destacats de la nostra ciutat, que col·loca molts dels seus aficionats a un nivell proper al professional. Destacam també la seva qualitat en el treball de revelat».
En total enguany hi ha hagut 15 premis a més del digital. El primer, a la col·lecció ha estat per a Elena Mas Aguado, de vint anys, mentre que el segon premi, també per a una col·lecció ha estat per a Jaume Adrover Fuster.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.