Niguls al sud-oest
09/02/04 0:00
Un potent anticicló centrat al canal de la Mànega domina l'atmosfera de tot el sud-oest d'Europa. En alçada, l'anticicló de superfície correspon a una dorsal d'alta pressió. Hi haurà ambient assolellat amb alguns intervals nigulosos a Eivissa i Formentera i al sud-oest de Mallorca. Temperatures semblants a les d'ahir. Situació prevista a les Balears: Menorca: hi predominarà el cel poc ennigulat.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.