«Descobreix el teu museu» a Es Baluard

La inauguració del nou centre museístic de Palma és objecte d'una campanya publicitària

TW
0

JOANA NICOLAU.Palma.
El museu d'Es Baluard ha llançat una campanya publicitària amb motiu de la seva inauguració demà vespre. La campanya s'adreça essencialment als ciutadans residents a les Balears, com també a tot el sector relacionat amb el món de l'art en general.

Sota el lema de Descobreix el teu museu l'objectiu és convidar els residents a visitar l'espai. En concret passat demà horabaixa i diumenge es faran dues jornades de portes obertes. L'horari perquè el públic interessat pugui accedir al museu serà de les 15.00 a les 20.00 hores dissabte i diumenge de les 10.00 a les 20.00 hores ininterrompudament.

Paraules com ara l'home, l'art, la ciutat o la mar completen el lema central amb la intenció de simbolitzar la imatge del museu integrat en la ciutat. Finalment, apareix el logotip identificatiu d'Es Baluard. En el cas de la publicitat impresa, el lema també s'acompanya d'una imatge nocturna del pati d'accés al museu en què es mostra el contrast entre l'antiga murada renaixentista i la moderna construcció arquitectònica que acull el museu. La imatge també evidencia la integració total del museu en l'antiga fortificació.

D'aquesta manera, s'han insertat planes publicitàries als mitjans de comunicació locals i cunyes a les emissores de ràdio. En diferents localitzacions també s'han habilitat aproximadament unes setanta tanques publicitàries i 164 «opis».

Pel que fa a la premsa cultural o especialitzada en art, la campanya consisteix en la inserció de publicitat a revistes diverses en les quals s'informa de la recent inauguració i posada en marxa d'aquesta nova oferta cultural de la capital de les Illes Balears.

La campanya ha estat ideada pel director creatiu de Malla Publicitat, Tolo Oliver, en col·laboració amb tot el seu equip. Pel fet de tractar-se d'una campanya centrada en la inauguració del museu, no s'ha publicitat en els circuits internacionals.