La missa solemne de Sant Sebastià presenta un decàleg de salut cívica
Joan Bestard i Comes presidí l'homilia en nom del Capítol de la Seu
Palma21/01/04 0:00
«Il·lustrísim Capítol de la Seu, germans preveres concelebrants, molt honorable president de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, excel·lentíssima batlessa de Palma i molt il·lustres regidores i regidors de l'Ajuntament de la ciutat, repectables autoritats civils i militars, germanes i germans». Amb aquestes paraules va començar Joan Bestard i Comes, degà-president del Capítol de la Seu de Mallorca, la missa solemne de Sant Sebastià, que com cada any va tenir lloc ahir, dia del patró de Mallorca, a les 10.30 hores a la Seu.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.