El periòdic de major tirada per al sector turístic britànic parla d'Es Baluard

«TTG» inclou el museu públic de Palma en un ampli reportatge sobre l'oferta de l'Estat

TW
0

M.DÍAZ/J.CASTELLS. Palma.
El setmanari TTG, conegut com l'«estafis» de la premsa britànica de viatges, publica en el seu darrer número dues informacions sobre el Museu Es Baluard i la seva pròxima obertura, el 30 de gener, amb presència dels Reis en l'acte inaugural.

La publicació ofereix una perspectiva de les possibilitats culturals i les exposicions «impressionants» que s'ofereixen en diferents ciutats d'Espanya com un valor afegit, com també la beneficiosa repercussió de tot això en les seves economies.

TTG és el setmanari que llegeix tot el sector britànic del turisme, fet pel qual sortir reflectit a les seves pàgines significa una gran promoció. La publicació recull que el Govern balear espera que el nou Museu d'Art Modern i Contemporani, de titularitat pública, atregui a Palma 250.000 nous visitants que cerquen no només sol i platja, sinó un atractiu cultural turístic, per a la qual cosa s'espera que aquesta infraestructura signifiqui un nou al·licient.

Mallorca, Palma i el Museu Es Baluard, que el periòdic situa al barri de Santa Catalina, formen part, en aquest número de TTG, d'un reportatge a doble pàgina sobre els museus més importants. El reportatge es titula «Descobrir l'art i l'ànima d'Espanya». I per a la seva elaboració, Dave Richardson «fa un recorregut per la gemmes artístiques del país» en el qual tampoc falten ciutats com Granada i la seva «herència àrab» o Còrdova. En el reportatge no s'obliden de l'Any Dalí com un nou atractiu per a Barcelona.

En definitiva, el Museu Es Baluard es presenta als britànics com una oferta de turisme cultural a tenir en compte entre les de major categoria del que ofereix l'Estat.