Fins a 26 obres d'escriptors balears han estat traduïts enguany a altres llengües
L'IRL incidirà molt en la promoció dels autors allà on hagin estat traduïts
La directora general de Cultura, Catalina Sureda, Miquel Segura i Àlex Susanna. | TERESA AYUGA
29/10/03 0:00
JOANA NICOLAU. Palma.
L'Institut Ramon Llull (IRL) informà ahir horabaixa de les línies mestres del pla de promoció de la literatura catalana a l'exterior. La trobada, a la qual assistiren una trentena d'escriptors, fou conduïda pel director de l'Àrea de Cultura, Àlex Susanna, i el director adjunt de l'Institut a les Balears, Miquel Segura. També hi havia la directora general de Cultura del Govern, Catalina Sureda.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.