TW
0

C. MORENO. Inca.
Les darreres tendències de la moda per a l'home i la dona despertaren ahir l'atenció de centenars de persones que es concentraren a la plaça de la Llibertat d'Inca per conèixer d'aprop els colors i els estils que es portaran durant aquesta nova temporada tardor-hivern. Aquesta desfilada, que organitza l'Ajuntament d'Inca i l'Associació de Comerciants, ja fa anys que es munta en motiu de la segona Fira.

Aquest any han participat un total de nou establiments de roba per home i dona, quatre òptiques i un centre de perruqueria de la ciutat.

Els colors blanc i negre foren els grans protagonistes de la passarel·la en la qual tampoc faltaren els ocres, marrons i verdosos. Una de les peces femenines que serà imprescindible aquest hivern són les minifaldes. I és que a la passarel·la se'n varen poder veure de tot tipus: des de minifaldes a quadres, negres, blanques, estampades i tampoc faltaren aquelles més extremades.

Pel que fa a la roba de vestir per a home, el blanc i el negre també imperaren, mentre que en les peces més informals es combinaren altres colors com el marró, les tonalitats ocres i els colors clars. En la passarel·la tampoc faltaren les camises amb estampats, els pantalons vaquers i de pana.