L'escriptor Francisco Umbral roman ingressat en estat greu

TW
0

L'escriptor Francisco Umbral continua ingressat a la Unitat de Vigilància Intensiva de la clínica madrilenya on, des del passat dilluns, és tractat d'una pneumònia contreta amb posterioritat a una operació intestinal que se li va practicar.

L'articulista i premi Cervantes va rebre a migdia d'ahir la visita de la seva esposa, María España Suárez, qui, a la sortida del centre, declinà donar qualsevol informació sobre l'estat de salut d'Umbral. España Suárez només assenyalà de forma escueta i tímida que «es troba un poquet millor».

L'escriptor Francisco Umbral, de 68 anys d'edat, va ser intervingut a finals del passat mes de juliol per extirpar-li part del colon i elminar-li diversos pòlips d'aquesta zona de l'intestí.

Tot i que l'operació es va desenvolupar amb total normalitat, segons fonts mèdiques, en els dies posteriors la salut de l'autor empitjorà. Finalment, els metges varen diagnosticar que l'escriptor tenia una pnemònia i una insuficiència respiratòria severa, per la qual cosa va ser novament ingressat a la unitat de vigilància intensiva.