«Diari de Balears», protagonista dels cupons de l'ONCE d'ahir
La capçalera del rotatiu va ser impresa en tots els bitllets del sorteig
05/08/03 0:00
S.B. Palma.
La capçalera de Diari de Balears anirà lligada per sempre més a la sort. Ahir va ser present en moltíssimes llars de l'Estat espanyol, perquè va ser reproduïda sobre la totalitat dels cupons del sorteig de l'ONCE realitzat anit. L'Organització Nacional de Cecs d'Espanya va iniciar el passat 17 de juliol una nova sèrie de cupons per als sorteigs de cada dia dedicada a les principals capçaleres dels diaris de tot l'Estat.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.