Aquest és el primer cop que la cantant d'Indiana actua a l'Estat des que va començar la seva carrera en solitari l'any 1991 amb l'àlbum On the way down from the moon palace. L'anomenada «diva de la melangia» ha col·laborat amb un ample ventall d'artistes com Los Lobos, Simple Minds, Neil Finn, Eels, Giant Sand o John Mellencamp.
L'actuació, per a la qual se centrarà musicalment en la guitarra elèctrica i el piano acústic tindrà, segons Germano, «un caràcter alhora íntim i despullat que prioritzarà les lletres de les cançons». En aquest sentit, l'artista apunta que no té por a connectar poc amb els espectadors pel fet de ser aquests de parla no anglesa i que «el missatge que llanç en els meus temes té quelcom que sempre impregna les persones que venen a veure'm. Estic convençuda que tindré molt bona sintonia amb el públic mallorquí».
La jornada de cloenda del Waiting for Waits d'aquest any comptarà també amb l'actuació del cantant de Los Angeles Neil Casal, un dels màxims exponents del gènere americà de country-folk acústic i de la banda mallorquina El diablo en el ojo -que interpretaran sis versions de Tom Waits en format de trio acústic.
Per la seva banda, Tomeu Gomila afegí que «Waiting for Waits continua sent un cicle de baix pressupost per a un públic desgraciadament minoritari». Així mateix, afirmà «el nostre és un projecte romàntic que de cara a l'any que ve intentarà que el gran mestre Waits visiti la nostra illa» i així poder retre-li un «merescut homenatge».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.