«El meu principal projecte en el club és el de continuar fent feina»

Jaume Lamas és, des de dia 13, el president del Rotary de Palma

TW
0

TONI D'EGUIA.Palma.
Jaume Lamas és el nou president del Rotary Club de Palma Ramon Llull des de dia 13. Actualment treballa en el bufet d'advocats i economistes que du el seu nom, a la vegada que compatibilitza aquesta tasca amb la de vicecònsol d'Àustria. Tot i així encara troba temps per dedicar-lo a l'associació benèfica Rotary Club.

-Continuar fent feina, sense cap dubte. Actualment el nostre club ja té una sèrie de programes en funcionament, com el que feim amb l'ONG Acción Contra el Hambre i en la qual ens ajuda el cuiner Koldo Royo. També estam prepartant un projecte per dotar amb material escolar els fills de presidiàries i amb beques d'estudi a Anglaterra per als que tenguin un millor rendiment escolar. Hi ha moltes coses per fer i a mi no em falten ganes per fer-les. -Bé, de fet ja hi ha un concert benèfic preparat per demà. Es tracta de l'actuació que el cor militar austríac Garnisonchor Spittal oferirà a la sala Mozart de l'Auditòrium. Els beneficis que se'n recaptin aniran a parar als projectes de lluita contra la malaltia anomenada noma, que du a terme la Fundació Campaner.
-Quins són els vostres projectes dins l'associació?

-Quina és la tasca del Rotary Club?
-La nostra és una associació benèfica formada per professionals líders en el seu sector laboral, cosa que crec positiva per als projectes que podem arribar a realitzar. El nostre principal interès és col·laborar en la creació d'un món millor, ajudar els qui ho necessiten sense importar si dóna prestigi.

-Com a nou president, ja heu pensat fer cap acte en concret?

-Com sorgí la idea d'aquesta activitat?
-L'acte es començà a preparar fa gairebé cinc mesos, quan vaig assabentar-me, a través del consolat, que la coral venia a Mallorca convidada pel Bisbat. Tenien dos dies lliures per estar per l'Illa amb la seva família i quan els proposàrem la idea d'aquest concert no s'ho pensaren dues vegades per donar-nos el sí!

-Un bon acte per part dels cantants.
-Sí, la veritat és que no ens podem queixar. De fet tothom hi ha col·laborat: l'Auditòrium ens oferí la sala Mozart de manera gratuïta; el servei d'autocars i el disseny del cartell també han estat col·laboracions desinteressades; per la qual cosa tot el que es recapti seran beneficis nets per a la Fundació.