L'huracà Chenoa s'entregà sense límits i no decebé al seu concert de Manacor
5.000 persones varen gaudir del concert que la mallorquina oferí ahir vespre
La mallorquina Chenoa s'esforçà durant tota l'actuació al cent per cent per satisfer el públic.Fotos: M.À.C.
M. FUSTER.Manacor.
«Allò més bell que em poden dir és que som mallorquina d'adopció: me'n sent molt orgullosa perquè Mallorca m'estima i em dóna suport». Amb aquesta emotiva salutació «als mallorquins i als manacorins» Laura Corradini deixava clar als milers de fans que ahir vespre anaren a veurerla al camp de futbol de la torre dels Enagistes (Manacor) que el seu cor roman a Mallorca, encara que la seva carrera l'hagi duita a Barcelona. Però, en sonar els primers acords de The Best, la famosa cançó de Tina Turner, Laura s'acomiadà i deixà pas a l'huracà Chenoa. La mallorquina s'abocà totalment en el concert que oferí a Manacor, i no defraudà els 5.000 incondicionals que s'hi aplegaren. Entre aquests, destacava l'assistència de la presidenta del Consell de Mallorca, Maria Antònia Munar, que tornà a fer mostra del seu suport a la cantant mallorquina. El recital començava a les 21.00 hores.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.