La processó de l'Encontre tancà ahir els actes de passió i devoció de la Setmana Santa a Palma
La trobada tingué com a escenari l'església de Santa Eulàlia, els carrers adjacents i la plaça homònima
21/04/03 0:00
C.A/ P.P. Palma.
El Diumenge de Ressurrecció té una de les seves expressions més arrelades en la processó de l'Encontre, que escenifica el retrobament de la Mare de Déu amb el seu fill ressuscitat. La de Santa Eulàlia, a Palma, fou presidida pel capellà Joan Crespí i la missa posterior fou oficiada pel rector Joan Lliteras.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.