Més de cent elements del patrimoni han aconseguit la màxima protecció en el 2002
21/04/03 0:00
MARIANA DÍAZ. Palma.
Patrimoni Històric del Consell Insular, que el 2002 ha disposat d'un pressupost de 568.029,09 euros, anuncia, entre altres actuacions, un notable augment en la protecció del patrimoni de Mallorca, amb 114 expedients de declaració tant de Bé d'Interès Cultural (BIC) com de Bé Catalogat. La xifra és considerable si es compara amb la de 1998, que fou de 4. Miquel Àngel Grimalt, director insular de Patrimoni i Urbanisme, explicà ahir que no només en aquesta legislatura, sinó «especialment el 2002 s'ha fet un esforç considerable de catalogació».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.