TW
0

En superfície s'observa una àrea depressionàriaque afecta la península ibèrica, el nord d'Àfrica i la conca de la Mediterrània occidental. L'anticicló, potent, se situa als països bàltics i impedeix el pas de les pertorbacions atlàntiques cap a l'est. S'espera un deteriorament de les condicions atmosfèriques a tot l'arxipèlag.

Situació prevista a les Illes. Menorca: hi haurà cel mig ennigulat, amb predomini dels niguls prims i tendirà a molt ennigulat amb pluges dèbils de cara al vespre. Temperatura nocturna en lleuger augment i diürna en lleuger descens, amb vent entre moderat i fort, de xaloc.

Malloca i les Pitiüses: hi haurà cel mig ennigulat, amb predomini dels niguls prims, i tendirà a molt ennigulat, amb pluges dèbils durant el dia que poden ser localment moderades a darrera hora. Temperatura nocturna en lleuger augment i diürna en lleuger descens amb vent entre moderat i fort, de llevant i xaloc.

Estat de la mar: forta maror al nord i costa est de Mallorca. Visibilitat horitzontal, de regular a dolenta.
Tendència per als pròxims dies: ambient plujós. Dimarts Sant, hi haurà cel molt ennigulat o tapat, amb pluges i ruixats moderats que poden ser localment forts. Temperatura en lleuger descens i vent moderat, de llevant, amb intervals forts.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 22'1 11'8
Aeroport 23'2 06'3
Eivissa 19'0 12'1
Maó 18'8 09'5
Sant Llorenç 19'8 07'5
Lluc 18'7 07'0