Paul McCartney reviu l'enyorança dels Beatles davant 18.000 persones

TW
0

Paul McCartney va reviure la nit de divendres al Palau Sant Jordi de Barcelona la nostàlgia pels Beatles davant unes 18.000 persones ansioses de recordar els anys de joventut, de gales i primers amors dels enyorats 60, en un concert en el qual gairebé no hi va haver referències a la guerra.

Passades les deu del vespre i precedit per un grup de comediants i de ballarins, McCartney va aparèixer a l'escenari aclamat pels seus fans amb la música de fons de Hello, goodbye, per oferir un concert maratonià de més de dues hores i mitja que repassà en 36 cançons, inclosos els bisos, una trajectòria de 40 anys d'èxits.

Amb una jaqueta lluent de color blau i amb calçons texans, el ja sexagenari McCartney va fer mostra d'un look encara juvenil, si bé els seus moviments a l'escenari, una mica pausats, recordaven que els anys no passen debades.

Després de saludar el públic amb un Bona nit Barcelona, l'ex-Beatle va prometre als assistents, bàsicament d'edat madura, que arribava amb la intenció de fer-los vibrar i ballar al ritme del rock.

El concert va tenir moments intimistes i emotius, per exemple quan Paul McCartney dedicà la cançó Your loving flame a «una persona especial... la meva dona», la model Heather Mills, que l'acompanya en la gira.

El cantant també va cantar en solitari diversos temes amb l'acompanyament només de la guitarra acústica o del piano. A més, va dedicar dues cançons als desapareguts George Harrison i John Lennon.