Douglas i Zeta-Jones declaren per les fotos robades de la seva boda
Londres11/02/03 0:00
L'actor nord-americà Michael Douglas i la seva esposa Catherine Zeta-Jones arribaren ahir dematí amb discreció a l'Alt Tribunal de Londres, davant del qual varen testificar en el marc de la demanda que varen presentar contra la revista britànica Hello! per la publicació no autoritzada de les fotografies del seu enllaç matrimonial. La parella va entrar al tribunal per una porta lateral i a bord d'un automòbil.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.