L'origen dels forats negres està en l'explosió d'estrelles «supernoves»
El Hubble confirma la teoria de l'Institut d'Astrofísica de les Canàries
Tenerife20/11/02 0:00
L'Institut d'Astrofísica de Canàries (IAC) informà ahir que des del potent telescopi espacial Hubble s'ha pogut confirmar que alguns forats negres es produeixen a través d'explosions gegantines d'estrelles molt massives. El descobriment que varen realitzar investigadors de l'IAC el 1999 es confirma ara per un estudi independent realitzat amb el telescopi espacial Hubble i que ahir es publicava a la revista científica Astronomy and Astrophysics.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.