TW
0

El Poble Espanyol de Palma acollí ahir el X Festival de Tendències 2003, que han organitzat GAPB i Grepels, gremis de perruqueries integrats a la Pimem. Les tendències en perruqueria per a la pròxima temporada les mostraren, en l'apartat femení, I+D Artist, i en el masculí, el Grup Art.

Quant a pentinats femenins, les tendències s'encaminen cap a formes cranials amb volums naturals, cosa que fa sensació de moviment i de lleugeresa. Destaquen també les asimetries en zones frontals amb alguna desconnexió. Respecte dels colors, els vermells deixen lloc als marrons amb reflexos daurats i de coure, per formar una composició que aconsegueix un efecte de moviment per als cabells.

Posteriorment fou el torn de Tolo Crespí, que presentà alguns dels models que es veieren a la Passarel·la Cibeles. Amb la presència de Pere Sampol, la gala finalitzà amb el lliurament de premis a Demetrio Penya, que rebé l'Escut d'Or de Grepels per la promoció de l'associació sense ser perruquer professional; a Antònia Allés, directora de Comerç, pel suport que dóna al carnet professional; i a Tolo Crespí, per la promoció de les Balears a través de la moda.