La IX Fira Nupcial obre les seves portes al recinte firal de Palma

74 expositors mostren els serveis relacionats amb el dia del casament

TW
0

Les tendències de moda nupcial de la pròxima temporada per a l'home, però sobretot per a la dona, ja es poden conèixer en la nova edició de Nupcial, que va obrir ahir les seves portes al recinte de Fires i Congressos de les Balears, on romandrà fins diumenge. Poc abans de l'acte inaugural, presidit pel vicepresident del Govern balear, Pere Sampol, i per Joan Bauzà, tinent de batle de l'Ajuntament de Palma, va tenir lloc una desfilada de vestits de núvies i vestits de nuvis.

Les models lluïren els dissenys nous: uns vestits suggerents, amb una elegància desbordant en les diferents firmes, com a nota comuna. L'home posa de manifest les noves apostes de canvi del vestit fosc per tons clars i per grisos suaus. En aquesta edició, la novena, s'han habilitat un total de 74 expositors, la majoria dels quals es dediquen a l'organització de banquets i de festes per fer realitat el somni dels nuvis. També s'hi poden trobar, entre altres propostes, des de cases de fotografia, restaurants i hotels, fins a agències de viatges, tendes, etc.

Com cada any, les parelles que visitin Nupcial i tenguin plans de casament, entre el mes de novembre d'enguany i el pròxim, podran participar en un sorteig de 3.000 euros en productes de la fira. En el programa d'activitats i de col·loqis previst per l'organització cal destacar, a més d'una desfilada "avui i demà" a les 19.00 hores, la sèrie de conferències de Francisca Bellman. La professora de protocol i decoració de l'Escola d'Hoteleria parlarà a les parelles de «com organitzar el vostre casament».

Idees i suggeriments en una fira que, des d'ahir, fa les coses més fàcils i senzilles per a tots aquells que es vulguin casar, i per als qui celebrin un aniversari, les noces de plata, les noces d'or i per què no?, per a tots els qui vulguin viure en parella i cerquin la manera de celebrar un dia especial.