Arriben els bunyols als carrers de Palma, preludi de les Verges
Palma04/10/02 0:00
La presència als carrers de Palma de parades de venda de bunyols fregits ja anuncia la pròxima festa de les Verges. A Mallorca es viu de forma especial el dia 20 d'octubre, vigília de Santa Úrsula. Com mana la tradició, els joves surten de ronda per dedicar les seves cançons a les seves al·lotes o amigues, qui els obsequien a canvi amb els dolços bunyols. Els més tradicionals són els fregits, amb forat, que solen elaborar-los en molts domicilis, encara que en els últims anys el públic sol comprar-los a les parades de venda als carrers de Sant Miquel, Emili Darder o plaça Cardenal Reig.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.