Festival Park obre les portes com la «major» proposta d'oci de Balears

El projecte d'entreteniment s'inaugurarà el pròxim 18 d'octubre

TW
0

Cases baixes pintades de groc, taronja o rosa; tres places envoltades de carrers amplis pels quals passejar i una zona enjardinada. Allò que a primera vista pareix el centre d'una ciutat és, en realitat, un lloc on el lleure és el principal protagonista. El Festival Park obrirà les seves portes el pròxim 18 d'octubre a les 10.00 hores. El dia abans, una festa d'inauguració precedirà l'estrena oficial.

El centre és destinat «als mallorquins, als residents i als turistes», segons va explicar Hermann Montenegro, director general de Festival Park Mallorca. «Conté lleure a gran escala». El recinte començarà la seva aventura a mig rendiment. Les vint sales de cinema, la pista de bitlles, alguns restaurants i algunes tendes seran els encarregats d'estrenar el projecte. La resta s'obrirà més endavant, per exemple l'exposició de rèptils, la major d'Europa, que es presentarà a començament de l'any que ve.

L'oferta del centre es divideix en cinc eixos. El primer es basa en «el lleure» i, més concretament, en el cinema i en la pista de bitlles. El segon, en la restauració. «La ciutat de la diversió tindrà uns 40 restaurants i bars», entre els quals destaca la primera incursió de Sol Melià en el món de la restauració.

El tercer eix és el cultural i inclourà el reptilari, «un projecte d'investigació, divulgació i cria de rèptils», va comentar Llorenç Palmer, director general de Reptilarium Mallorca. El quart, l'oferta complementària, es dividirà en un centre de productes d'artesania balear i en les tendes de fàbrica. El cinquè eix comprendrà el lleure nocturn. Festival Park inclourà, a més, activitats complementàries com animació infantil o concerts que es realitzaran a la plaça principal. El centre aconseguirà, així, «crear la major oferta de lleure, restauració i cultura de les Illes Balears», segons Montenegro.