El Festival Park de Marratxí obre el mes que ve amb 35.000 metres d'oci

Sales de cinema, el reptilari més gran d'Europa, comerços i restaurants integren l'oferta

El complex d'oci s'inaugurarà el desset d'octubre amb una festa per a 4.000 persones. | M.A.C.

TW
0

El Festival Park de Marratxí obrirà les seves portes dia devuit del mes que ve per posar a disposició del públic, fins a 35.000 metres quadrats d'oferta d'oci i esbarjo i zones comercials. Una vintena de sales de cinema, el major reptilari d'Europa, una bolera amb vint-i-dues pistes, discoteca, un minigolf, sales d'audicions, de videojocs... són, a grans trets, els eixos entorn als quals gira l'oferta lúdica d'aquest macrocomplex. L'ample ventall d'activitats es veuran complementades amb bars i restaurants, adreçats, essencialment a un públic jove.

Jonathan Taylor, director de màrqueting d'Es Mirall, empresa promotora, i Joan Miquel Miró, director financer, explicaren que, de la superfície total del projecte, el 80% es destinarà a oci, mentre que el vint per cent restant serà per a comerç complementari. La inversió realitzada, tota de capital britànic, supera els seixanta milions d'euros i crearà més de 600 llocs de feina directes, essent l'aposta cinematogràfica, un dels grans pilars del Festival Park.

Les vint sales de cinema incrementaran en un 80% l'oferta de sales existents, actualment a Palma. Les sales seran gestionades per la companyia nord-americana AMC que ha realitzat una inversió de 21 milions d'euros, en les quals, a més de films en castellà, també s'ha previst, en principi, exhibir projeccions en alemany i anglès. Les sales seran de diferents capacitats, des de seixanta seients fins a cinc-cents.

Quant al reptilari, s'espera que sigui un altre dels grans atractius. En aquest lloc, hi haurà tot tipus de rèptils des de cocodrils fins a serps de tot tipus. Amb aquests animals, a més, s'oferiran espectacles interactius. Segons explicà Miró, una de les línies que han volgut imprimir en aquest complex és el d'oferir la màxima varietat i flexibilitat de diversió als visitants.

D'altra banda, l'oferta comercial complementària es fonamentarà en botigues del tipus «factory outlet» de diferents firmes, tant de roba i complements com dels productes més divesos. En total, seran quasi un centenar els locals que, entre ofertes d'oci i comerços, obriran al macrocomplex.