Cort integrarà la muralla de Via Roma del segle XVI al pàrquing
El projecte indica que el mur renaixentista quedarà a la vista
Palma19/07/02 0:00
Cort ha presentat un pla a la Ponència Tècnica de Patrimoni Històric del CIM, que es reuneix avui, en el qual es preveu el manteniment de la muralla renaixentista (segle XVI) apareguda a la Via Roma i de la seva contrafossa. El que és important és que ambdós murs quedaran integrats a l'interior de l'aparcament que es construeix en aquesta zona. El projecte permetrà veure amb tota claredat ambdues construccions des de qualsevol de les plantes. Els especialistes que segueixen el treball el qualifiquen positivament i reconeixen que Cort ha invertit «una bona quantitat de diners per salvar la muralla».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.