TW
0

El periodista català Agustín Rodríguez acaba de publicar el llibre E-mail. Històries de l'humor que circulen per la xarxa, una obra que recopila els correus electrònics més divertits que «corren» per la xarxa de xarxes, internet, des dels seus inicis, ara fa ja uns deu anys.

El llibre, que obre la col·lecció Calaix de Sastre del segell editorial Windsor, reuneix més d'un centenar de texts i d'imatges, i està dividit en tres apartats que duen per nom: «Homes i dones: un xoc inevitable?», «Religió i treball» i «Preguntes sense resposta: la riquesa del llenguatge», apartat que recull tot tipus d'enigmes i de jocs de paraules, material molt corrent als correus electrònics en els darrers temps.

En un capítol a part, l'autor de l'obra reflexiona sobre la popularitat actual d'aquesta mena de correus electrònics, que s'han introduït en la rutina diària dels treballadors que utilitzen l'ordinador i internet cada dia. A més, en aquest apartat, Agustín Rodríguez descriu les sorpreses que produeixen alguns d'aquests mails a les oficines. De fet, alguns d'aquests correus no són gaire compatibles amb la feina i els treballadors han de fer peripècies perquè no els enxampin mirant aquesta classe de missatges electrònics.