Ignacio Cutillas: «Volia reflectir una institució viva i oberta al món»
«Mediterrani, amable, variable; tant de bo a Barcelona tinguem un projecte de tanta qualitat». Així descrigué el president del jurat, Yves Zimmermann, el logotip que definirà la imatge corporativa del Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma. El guanyador del concurs públic convocat per seleccionar-lo va ser el dissenyador Ignacio Cutillas (Palma, 1966), amb La Recerca, projecte presentat ahir que s'exposa al pati del Casal Solleric juntament amb els dels finalistes. Cutillas explicà que en enfrontar-se al disseny va voler «donar una imatge que abastàs un llistat de valors» i com, en plantejar-se aquests valors, li resultà «difícil» recollir-los en «un símbol concret».
També a Illes Balears
- Un centenar de vehicles de mercaderies amb destinació a les Balears estan retinguts a València i Barcelona
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- Denuncien diverses irregularitats en la gestió de la Policia Local de Calvià
- Aproven tres borses de feina a l'EMT Palma amb l’exigència del B2 de castellà i l’exclusió del català
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.