«Mediterrani, amable, variable; tant de bo a Barcelona tinguem un projecte de tanta qualitat». Així descrigué el president del jurat, Yves Zimmermann, el logotip que definirà la imatge corporativa del Museu d'Art Modern i Contemporani de Palma. El guanyador del concurs públic convocat per seleccionar-lo va ser el dissenyador Ignacio Cutillas (Palma, 1966), amb La Recerca, projecte presentat ahir que s'exposa al pati del Casal Solleric juntament amb els dels finalistes. Cutillas explicà que en enfrontar-se al disseny va voler «donar una imatge que abastàs un llistat de valors» i com, en plantejar-se aquests valors, li resultà «difícil» recollir-los en «un símbol concret».
Ignacio Cutillas: «Volia reflectir una institució viva i oberta al món»
També a Illes Balears
- Palma es presenta a Nova York com un referent cultural amb una mostra de flamenc
- Perdre la feina per defensar el català a l'aula
- L'Associació de Periodistes es posiciona en contra del nomenament de Josep Codony com a nou director general d'IB3
- El centre de Salut Emili Darder desobeeix la normativa vigent
- Narges Mohammadi: dona de foc
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.