El Palais Royal de París acull una antològica d'Arnaldo Pomodoro
La ministra francesa de Cultura va inaugurar la mostra de l'artista italià
París.19/04/02 0:00
La ministra de Cultura de França, Catherine Tasca, va inaugurar dilluns passat als jardins del Palais Royal, de París, una mostra antològica d'escultures de grans dimensions del mestre italià Arnaldo Pomodoro, conegut a Mallorca pel gran èxit que assolí la seva exposició a la Llonja l'any 1999. Quaranta peces de Pomodoro realitzades entre el 1962 i el 2000 s'alineen als jardins enclavats al mateix cor de París, a escassos metres del Louvre. «El Palais Royal és un lloc íntim i concret, tancat en si mateix», va explicar Pomodoro, que va rebutjar la proposta d'exposar les seves peces als Camps Elisis perquè «cada dia hi transiten milers de cotxes i no és possible contemplar les escultures amb la tranquil·litat que es fa aquí».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.