Els guanyadors del Siau qui sou presenten el seu primer disc a Palma

TW
0

El seu nom és Madelfunk i acaben de treure el primer disc: Cocobsession. Els sis components de la formació mallorquina guanyaren el I Certamen Siau qui Sou, organitzat pel Consell de Mallorca, aquest hivern i ahir presentaren les cançons a la sala Sonotone de Palma.

Els joves músics explicaren que quedaren molt sorpresos quan els anunciaren el premi, sobretot «perquè la nostra música, una barreja de metal i funki, no és tan comercial com el pop sinó més agressiva», comentà el vocal del grup, Furfus. El cantant afegí que «al certamen hi havia els típics guanyadors de concursos i per això crèiem que nosaltres no ho seríem».

Després de la presentació, els joves músics esperen tancar la seva gira per Espanya, per promocionar Cocobsession, del qual s'han editat 500 còpies. Els altres components del grup són Dani (guitarra), David (guitarra), Mongi (baix) i Theo (percussió).