Quatre dissenyadors mallorquins participen a la Setmana de la Moda
Els creadors duen a Madrid les col·leccions de tardor-hivern 2002-03
Palma06/02/02 0:00
El cap de setmana vinent es du a terme a Madrid la Setmana Internacional de la Moda, en què quatre dissenyadors mallorquins mostraran les seves col·leccions per a la tardor-hivern 2002-2003. Tolo Crespí, Xisco Caimari, Tania del Viejo i Magines (Magi Cerdà i Inés Colón) participen en una de les fires més prestigioses de moda.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.