TW
0

Les juguetes tradicionals tornen a ser les grans protagonistes dels desigs dels infants. Les pepes i els seus accessoris són líders en facturació, com també les joguines relacionades amb les darreres estrenes cinematogràfiques infantils. Encara així, els videojocs i videoconsoles continuen sent un competidor important per a la jugueta tradicional. Entre les pepes, enguany han causat sensació les modernes Bratz, com d'altres ja més clàssiques com ara les tres bessones, que enguany es presenten com a recent nades. Entre les videoconsoles la Play station 2 continua sent la gran reina del panorama.

Entre els personatges cinematogràfics, el mag Harry Potter és el gran protagonista. A partir de demà seran poques les llars en les quals no s'hi troba un llibre de les seves aventures o algun dels múltiples productes relacionats amb aquest poderós nin orfe.

A distància de Harry Potter se situa El senyor dels anells. La darrera estadística coneguda afirma que per als més petits les pepes i els peluixs suposen el devuit per cent de les vendes totals de juguetes, els infantils (destinats a nins de zero a tres anys), el catorze per cent; els jocs i puzles un tretze per cent; els vehicles i els seus accessoris, un onze per cent, les figures d'acció un set per cent i els jocs d'activitats, un 2'2 per cent.

Pel que fa als adults, la perfumeria, seguida dels discs i els llibres i els complements són els productes estrella. Entre els complements, el gran desig de les dones sembla que és una cartera bitlletera nova. Les bosses i la bijuteria segueixen aquest producte amb diferència. Entre els homes, des de bufandes a gorres o la clàssica corbata són molt demanats.