Jaime de Marichalar surt de l'UCI amb un 75% de possibilitats de refer-se
Madrid29/12/01 0:00
El duc de Lugo, Jaime de Marichalar, va abandonar a primeres hores de l'horabaixa d'ahir la unitat de cures intensives (UCI) de l'Hospital Gregorio Marañón de Madrid, on estava ingressat des que dissabte patí un ictus isquèmic, després que ha experimentat una evolució favorable. De fet, segons va indicar en roda de premsa un dels metges que l'atenen, el doctor Antonio Gil, el gendre dels reis té un 75 per cent de possibilitats de recuperar-se de l'infart cerebral.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.