Neula Parc de Calvià obre les portes a la diversió de la família
L'espai d'oci nadalenc torna a estar situat al poliesportiu Galatzó
Palma28/12/01 0:00
Per segon any consecutiu, el parc temàtic nadalenc de Calvià situat al poliesportiu del Galatzó de Santa Ponça, Neula Parc, obrí ahir les seves portes amb la presència de la batlessa de la localitat, Margarita Nájera, que fou l'encarregada d'inaugurar el recinte. Aquest parc, que romandrà obert fins diumenge 30, està concebut com un espai alternatiu per promoure els valors socials i culturals de la família i donar una especial importància a la tradició i la solidaritat.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.