Una nova edició rescata la mítica «Moby Dick» en el seu 150è aniversari
Madrid10/12/01 0:00
Fa 150 anys, quan va ser publicada per primera vegada, va crear desconcert i, fins i tot, indiferència, però el temps va situar Moby Dick entre els grans i immortals clàssics de la literatura. Una nova edició, il·lustrada i amb una traducció inèdita a Espanya, arriba ara a rescatar aquest símbol. «Vaig pensar a donar-me al mar i veure la part líquida del món. És la meva manera de dissipar la malenconia». Aquesta frase, amb la qual el narrador de Moby Dick inicia el seu llarg relat, pot resumir també els motius que han portat Constantino Bértolo, director de Debat, a publicar la nova edició d'«una fita literària de tanta importància com pot ser l'obra de Shakespeare», segons comentà.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.