Rosa Mascaró mostra a Manacor el seu concepte de transformació
L'artista inaugurà dissabte la instal·lació «Corpus Christi» a l'espai de Manacor
Mascaró exposa a la torre de ses Puntes la instal·lació «Corpus Christi». | S.A.
Palma10/12/01 0:00
Rosa Mascaró exposa des de dissabte a la torre de ses Puntes de Manacor la seva instal·lació Corpus Christi, que a través de diapositives, fotografies i set escultures de farina recrea la seva concepció de la transformació. L'artista, que es dedica a l'escultura, és la primera vegada que ha fet una instal·lació, que es pogué veure per primera vegada a Dubrovnik "a la trobada d'artistes mediterranis" i després de Manacor es traslladarà al Centre Cultural de Felanitx.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.