TW
0

La situació a la superfície és poc definida, amb escàs gradient bàric i amb pressions superios a les normals. En alçària s'observa la presència d'una petita massa freda i inestable situada al voltant del golf de Cadis.

Situació prevista a les Illes: ambient nigulós amb molta humitat i mala visibilitat horitzontal. Temperatura poc baixa per l'època amb registres mínims nocturns superiors als 9 graus. Menorca: hi haurà cel ennigulat amb niguls baixos. Temperatura estable o en lleuger descens i vent fluix, de tramuntana. Mallorca i les Pitiüses: hi haurà cel mig ennigulat amb niguls baixos. Tamperatura en lleuger descens i vent fluix, de tramuntana.

Estat de la mar: marejol a tota la zona. Visiblitat horitzontal de regular a dolenta. Temperatura de l'aigua a la nostra costa entre els 15 i els 16 graus.

Tendència per als pròxims dies: bon temps de finals de tardor amb absència de nigulositat i de vent. Temperatura diürna prou suau. Rosades nocturnes generals. Dimarts predominarà el cel poc ennigulat amb alguns intervals de niguls al matí. Temperatura sense gaire canvis i vent fluix, de tramuntana. Dimecres el cel estarà poc ennigulat o estirat. Temperatura amb pocs canvis i vent fluix, de tramuntana. Dijous predominarà el cel poc ennigulat o estirat. Temperatura una mica més elevada.

TEMPERATURES 6'9 9'8 1'2

Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 18'3 12'3
Aeroport 19'3
Eivissa 17'9 10'3
Maó 16'6 10'4
Porreres 18'7
Lluc 14'0