TW
0

Les cases de la Font Seca acolliren ahir vespre la gala en la qual la cadena radiofònica Cope Mallorca entregà les Pes als Populars del 2001. En la 22a edició d'aquests premis es distingí l'exjugador de basquet del Reial Madrid Rafa Rullan, l'Escola d'Esplai, l'escriptora Carme Riera, l'empresari de la sabata Jordi Coll George's i l'ONG La Sonrisa Médica. Un any més, l'acte destacà per la gran presència de cares conegudes de tots els àmbits de la societat mallorquina encapçalades pel bisbe, Teodor Úbeda, i el president del Govern, Francesc Antich.

Entre les autoritats no hi faltaren el president del Parlament, Maximilià Morales; la presidenta del Consell, Maria Antònia Munar; el comandant general de les Balears, Tomás Formentín i el batle de Palma, Joan Fageda. Del món empresarial estigueren representats tant patronals com sindicats. A la gala hi estaven convidats també el president de la Caeb, Josep Oliver; el de la Cambra de Comerç, Miquel Lladó; el de la Pimem, Demetrio Peña; el d'Afedeco, Pau Bellinfante; els secretaris generals dels sindicats UGT, Lorenzo Bravo, i CCOO, Josep Benedicto.

Empresaris com ara el director general de Sa Nostra, Pere Batle, o el director de l'aeroport, Mariano Menor, entre molts altres, no faltaren a la cita. També hi eren el batle d'Inca, Pere Rotger; el portaveu del GOB, Miquel Àngel March; l'expresident del Mallorca Antoni Contestí, i el director adjunt del Diari de Balears, Joan Riera.

Després de la rebuda de les autoritats s'inicià la gala amb l'actuació del grup Cap·pela i la projecció d'un vídeo de tres minuts en què es destacaren els mèrits de cada un dels guardonats. Després de la projecció es lliuraren els premis i es donà pas als parlaments del director de l'emissora, Xavier Bonet, el bisbe Úbeda i el president Antich. Una nova actuació del grup coral Cap·pela donà inici al sopar. La gala durà fins passada la mitjanit i transcorregué amb molt bon ambient.