TW
0

L'anticicló subtropical domina en un ampli àmbit que inclou tota la península Ibèrica, sud d'Europa i conca mediterrània. Les pertorbacions del front polar corren per latituds molt elevades "Escòcia, Escandinàvia, nord de la mar Bàltica. En alçària hi ha un anticicló centrat en el sud de França, acompanyat d'una «bombolla» d'aire càlid. S'observa, en tot nivell, temperatura molt superior a la normal per a les dates.

Situació prevista a les Illes: domini del sol a totes les illes. Temperatura estable, càlida. Màxima d'entre 24 i 27 graus i mínima per sobre dels 15 graus. Humitat força elevada. Menorca: cel poc ennigulat o estirat. Temperatura amb pocs canvis i vent fluix, de ponent, que a l'horabaixa girarà a fluix, de component sud. Mallorca: cel poc ennigulat o estirat. Temperatura estable o en lleuger augment i vent fluix, de migjorn, amb intervals de brises costaneres a la part central del dia. Eivissa i Formentera: cel poc ennigulat o estirat. Temperatura estable i vent fluix, de migjorn.

Estat de la mar: arrissada i àrees de marejol. Mala visibilitat horitzontal a tota la zona. Temperatura de l'aigua a la nostra costa entre els 20 i els 21 graus.

Tendència per als pròxims dies: mes tardoral. Dimecres, predominarà el cel poc ennigulat amb bromes i alguns bancs de boira matinals.

Temperatures
Punt Màximes Mínimes Litres
Palma 23'6 16'9
Aeroport 24'2 12'5
Eivissa 26'5 17'0 00'2
Maó 22'2 15'0 00'1
Sant Llorenç 27'2 13'8
Lluc 24'2 07'6