Els creadors Tolo Crespí i Joana Borràs a Nova York el cap de setmana

TW
0

Els dissenyadors mallorquins Tolo Crespí i Joana Borràs parteixen avui cap a Nova York per tal de participar aquest cap de setmana en la Workshop, una fira de prestigi internacional que nasqué a París. Aquesta nova edició que s'havia de dur a terme a finals de setembre va ser suspesa a causa de l'esfondrament de les Torres Bessones. Ambdós creadors presentaran les noves col·leccions primavera-estiu del 2002.

«Mostrarem les noves tendències de cara a l'any pròxim. Així mateix col·laboram en la casa Levis en un disseny, perquè hi ha una subhasta per aconseguir doblers per a aquells creadors que no es puguin pagar els estudis», explicava Tolo Crespí.

Les coses, des del fatídic 11 de setembre, han canviat força a Nova York. Fins i tot, el dissenyador mallorquí Miquel Adrover ha hagut de tancar el seu negoci dedicat a la indústria de la moda. Crespí i Borràs intentaran a través d'aquesta fira donar a conèixer el seu producte (tots ells amb segell propi) però, alhora, dur també una mica de color a una ciutat fosca.