TW
0

La nit del 15 de setembre Palma esdevindrà la ciutat de la música, amb la celebració del festival Palma So 2001. Durant vuit hores, de les set de l'horabaixa fins a les tres de la matinada, ses Voltes s'omplirà de música de manera ininterrompuda amb l'actuació de catorze grups mallorquins que oferiran els seus millors temes. Entre aquests hi haurà quatre formacions ja consolidades que han estat convidades per la regidoria d'Educació i Juventut, organitzadora del certamen. Es tracta de Sexy Sadie, Nancho Novo y castigados sin postre, Jaume Anglada i G.H.

Palma So 2001 és la continuació del Festival Pop-Rock 2000 que es féu el setembre passat al palau municipal d'esports. I els seus objectius són els mateixos: establir un espai d'encontre i promocionar les formacions musicals de Mallorca que no disposen de mitjans per donar-se a conèixer. El festival d'enguany presenta algunes novetats respecte del Pop-Rock. Primer de tot, ha canviat d'ubicació i Palma So es durà a terme a ses Voltes, que serà habilitat amb dos escenaris perquè els canvis de grup no obliguin el públic a haver-se d'esperar o traslladar-se.

La segona diferència està relacionada amb els estils de música que componen el certamen. Aquesta vegada l'organització no ha volgut limitar-se al pop i al rock i ha donat una oportunitat a formacions d'altres tendències com el heavy i l'ska. Aquells que assiteixin a la festa de ses Voltes coneixeran les millors tonades de Família López, Joan Toni Skarabats, Blue Meany, Thomas Brothers Show, Tarannà, Cuando el río suena, 50 Lagartos, Debland, Blue Child i Invocados, ja que aquestes han estat les deu formacions escollides de les vint que s'hi presentaren. També es manifestaren alguns components dels grups que actuaren l'any pasat al festival. Remarcaren que el tracte i les condicions foren òptimes, però el nombre de públic reduït. Esperen que aquest segon intent sigui un èxit.