TW
0

La música independent i més de 25.000 joves d'arreu de l'Estat espanyol s'acomiadaren la matinada d'avui de Benicàssim després de passar-hi tres dies ballant, saltant i cridant sense aturar. Malgrat no haver batut el nombre de participants, que l'organització havia fixat en 30.000, la satisfacció dels fibers ha estat present al llarg de l'edició.

El pop preciosista dels escocesos Belle and Sebastian, la psicodèlia de Mercury Rev i l'espectació que generà el nou disc de Mastretta, arrasaren les nits de la localitat castellonenca.

Valencians i catalans també han estat presents en la setena edició del festival. El «tonti-rock» de La Habitación Roja estigué a l'escenari Verd i la formació oferí els temes més rellevants del seu darrer àlbum Radio. A Fiber.com, els catalans Sidonie també feren vibrar el públic. Les darreres actuacions foren a càrrec de Basement Jaxx i Ellos, que no deceberen els cansats assistents.