Sis joves ingressats a Pamplona amb profundes ferides de banya

Dos dels sis ferits del primer encierro es troben en estat greu

TW
0

Sis persones resultaren ferides per banya de brau en el primer encierro dels Sanfermines, que es va fer a les vuit d'ahir al matí per toros de la ramaderia Torrestrella. Quatre continuen ingressades a l'Hospital de Navarra i dos al Virgen del Camino.

Segons informà al final de la cursa el conseller de Salut, Santiago Cervera, una de les persones ferides és una jove nord-americana de 29 anys, Jennifer Smith, de Nova Jersey. La noia presenta una ferida de 30 centímetres a la cuixa, que li arriba fins al fèmur, així com un traumatisme cranioencefàlic. Es troba greu però conscient.

Un altre dels lesionats és el jove pamplonès Pablo Fuertes Marraco, de 26 anys. Presenta una ferida de banya de 15 centímetres a la cara posterior de la cuixa esquerra. També ha quedat ingressat a l'Hospital de Navarra un britànic de 22 anys, Abried Nell, a qui se li ha pronosticat una ferida de deu centímetres a la cara interior del genoll dret i fractura de tíbia; i Javier B.Sr., de 27 anys, ferit a la regió anterior de l'hemitòrax esquerre i que té un pronòstic bastant greu. D'altra banda, a l'Hospital Virgen del Camino es troben ingressats dos corredors més, Ignacio Prieto, de 26 anys, i Manuel R.B., de 23 anys.