TW
0

El vídeo enregistrat pel PP per a la campanya de celebració dels 10 anys a l'Ajuntament de Palma i que contenia imatges de la Fundació Miró i d'alguns dels llenços del pintor català no serà emès «de moment» segons explicà a aquest diari el regidor José María Rodríguez. Els hereus de l'artista s'havien mostrat contrariats a causa de les imatges que apareixien per a les quals no s'havia demanat autorització i demandaven que es retirassin de la campanya.

Així mateix, els hereus de Miró manifestaren la seva disconformitat a la Junta Local del PP i requeriren que «es desvinculi l'artista del PP o de qualsevol altre partit polític», pel fet que això pot provocar «confusió a l'opinió pública». Rodríguez explicà que «nosaltres no hem utilitzat la figura de Miró, ni l'hem vinculat amb el partit, simplement hem usat imatges d'aquest centre cultural, la Fundació Miró, com podíem haver utilitzat les de qualsevol. És com si haguéssim fet un vídeo amb imatges del carrer Jaume III i aparegués l''indiot' de Miró, el vídeo seria del carrer, no de l'escultura», continuà Rodríguez.

El regidor posà de manifest que «no teníem cap intenció de perjudicar o ofendre ningú, per això, hem decidit no emetre el vídeo fins que no s'aclareixi la qüestió». Des del PP volen «evitar que ningú senti que han trepitjat els seus drets» i la suspensió de l'emissió del vídeo es planteja en aquest sentit.