TW
0

El Centre de Cultura de Sa Nostra acollí ahir horabaixa la presentació de la primera novel·la de Miquel Àngel Vidal, El batec de la fosca, editada per Quaderns Crema el gener passat. L'obra fou presentada per Perfecto Cuadrado, professor de la facultat de Filosofia i Lletres de la UIB i pel conseller d'Educació i Cultura, Damià Pons.

El batec de la fosca és una novel·la epistolar que, des del punt de vista d'Eugènia, la jove protagonista, relata la història d'amor que aquesta viu amb Martí. En paraules del seu autor, «és una novel·la amb un subjectivisme absolut, perquè només hi ha la veu de la protagonista, que planteja el conflicte entre la realitat i l'idealisme i el xoc que es produeix en passar de la joventut a la maduresa».

Tant Cuadrado com Pons coincideren a qualificar la novel·la de «molt bona primera novel·la», i l'autor d'«escriptor ja fet». Cuadrado, per la seva banda, destacà que «ens trobam davant d'una novel·la d'aprenentatge en què els protagonistes descobreixen allò que és la vida real», mentre que Pons féu especial incidència en el fet que «sense excloure'n els valor literari, és una novel·la de valor documental».