El parc firal Joan Carles I de Madrid va ser ahir testimoni de
la presentació de les tendències de tardor-hivern 2001-2002 de
l'Associació de fabricants de calçat Selec Balear. Un acte que va
tenir una excel·lent acollida per part dels mitjans de comunicació
estatals i és que la imatge de Selec Balear, la model i
presentadora Paloma Lago, és un reclam important per a la promoció
del calçat de les nostres illes.
Així Paloma Lago; el president de l'associació, Miquel Llompart;
Ana Menéndez; Paz Bibiloni, de l'Institut de Desenvolupament
Industrial del Govern; i la directora general d'Indústria,
Francisca Vives, donaren a conèixer quines són les darreres
novetats en aquest àmbit. Estan associats amb el grup les firmes
mallorquines Barrats i Kollfelx i les menorquines Homers, Looky,
Patricia i Pons Quintana.
Així, les característiques que marcaran la moda del calçat per a
home són que les formes tendeixen a allargar-se i les punteres a
marcar-se. Seran més urbans, hi predonominen els mocassins i els
detalls esportius com ara soles de goma. Quant als colors,
continuen el negre i tota la gamma de castanys, camel, conyac i
cafè.
El calçat femení arribarà caracteritzat per les puntes més
marcades, els volums esdevenen capritxosos i és un repertori
clàssic però renovat per als colors. Selec Balear va començar el
seu camí fa 25 anys i ha tingut un creixent protagonisme als
principals fòrums internacionals de la moda. El seu objectiu, amb
aquesta campanya de presentació d'àmbit estatal, és promocionar la
qualitat i la seriositat comercial que caracteritzen tots els
fabricants de calçat de les Balears.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.