TW
0

El parc firal Joan Carles I de Madrid va ser ahir testimoni de la presentació de les tendències de tardor-hivern 2001-2002 de l'Associació de fabricants de calçat Selec Balear. Un acte que va tenir una excel·lent acollida per part dels mitjans de comunicació estatals i és que la imatge de Selec Balear, la model i presentadora Paloma Lago, és un reclam important per a la promoció del calçat de les nostres illes.

Així Paloma Lago; el president de l'associació, Miquel Llompart; Ana Menéndez; Paz Bibiloni, de l'Institut de Desenvolupament Industrial del Govern; i la directora general d'Indústria, Francisca Vives, donaren a conèixer quines són les darreres novetats en aquest àmbit. Estan associats amb el grup les firmes mallorquines Barrats i Kollfelx i les menorquines Homers, Looky, Patricia i Pons Quintana.

Així, les característiques que marcaran la moda del calçat per a home són que les formes tendeixen a allargar-se i les punteres a marcar-se. Seran més urbans, hi predonominen els mocassins i els detalls esportius com ara soles de goma. Quant als colors, continuen el negre i tota la gamma de castanys, camel, conyac i cafè.

El calçat femení arribarà caracteritzat per les puntes més marcades, els volums esdevenen capritxosos i és un repertori clàssic però renovat per als colors. Selec Balear va començar el seu camí fa 25 anys i ha tingut un creixent protagonisme als principals fòrums internacionals de la moda. El seu objectiu, amb aquesta campanya de presentació d'àmbit estatal, és promocionar la qualitat i la seriositat comercial que caracteritzen tots els fabricants de calçat de les Balears.