TW
0

Els usuaris espanyols de Napster passaren una mitjana de tres hores connectats durant el mes de febrer passat, cosa que converteix el sistema d'intercanvi de música en l'aplicació o portal on els internautes passen més temps, segons un estudi de la companyia de mesura d'audiències Jupiter MMXI. En segona posició, amb 150'5 minuts d'ús al mes hi ha l'aplicació ICQ, un programa que permet comunicar-se amb altres usuaris de la xarxa i, en tercer lloc, amb 129'5 minuts, el producte anàleg de Microsoft, MSN Messenger. En total, Napster va registrar una mica més d'un milió d'usuaris el febrer, el que suposa un creixement del 25 per cent respecte del mes anterior.

«Això pot haver estat propiciat pel pes que ha tingut el fenomen Napster en els mitjans de comunicació durant tot el mes de febrer», afirmà l'empresa. Per altra banda, els llocs d'informació i notícies van ser visitats per 1'3 milions d'usuaris, cosa que representa un increment del 20 per cent. No obstant això, el creixement més espectacular al febrer (29 per cent) va ser el dels webs de viatges, amb 833.000 internautes. Les dades mostren que el mercat espanyol "de 3'9 milions d'usuaris" segueix la tendència europea. La mitjana d'ús per visitant el mes de febrer va ser de deu dies i cada internauta hi va dedicar 562 minuts.