TW
0

Eva Paz, de 28 anys, catalana de naixement i resident a Mallorca des de fa una sèrie d'anys, és una de les noves concursants del popular programa de Telecinco Gran hermano, que encetava ahir vespre la seva segona edició. Eva és la gran de tres germans i mare fadrina d'un nin de set anys. Va cursar estudis de puericultura i fa feina com a cambrera en un bar de copes. Eva Paz va treballar a Mallorca en una consulta privada d'un pediatre i en el bar Mirablau durant quatre anys. També es va presentar a Miss Balears. Una amiga seva, Gloria Carretero, explicava que és «una bona al·lota, molt simpàtica i també extravertida».

Eva Paz va ser entrevistada fa uns mesos a la revista Brisas, en què va ser fotografiada amb el seu fill, Abraham. «Em vaig quedar embarassada als 21 anys. Llavors tenia una relació amb un jove i, encara que no era gaire estable, vaig anar a cercar-lo. Al poc temps de néixer el meu fill vaig rompre amb el meu al·lot i vaig venir a viure a Palma». Eva afegia en l'entrevista que «criar un fill és una tasca complicada a mesura que passa el temps, encara que Abraham és un nin molt fàcil. Lògicament cada cop fa més preguntes i vol saber més coses».

Al mateix reportatge Eva manifestava que fa feina tres nits en un bar de copes del passeig marítim i aquest fet li resultava «bastant dur, perquè durant els caps de setmana dorm molt poques hores. Ho compens perquè la resta de la setmana estic molt amb el meu fill. Si pogués tornar a començar m'agradaria comptar amb un pare, perquè una persona tota sola és molt difícil que faci els dos papers, de bona i de dolenta». Tots els que la coneixen expliquen que és una al·lota molt normal, molt simpàtica i de «bon cor».

Ahir vespre es varen conèixer els candidats del programa i Eva hi va ser presentada en unes imatges en què passejava pel passeig marítim de Palma acompanyada del seu fill. «Fa sis anys que visc a Palma. No em consider una mare de primera, ja que m'equivoc moltes de vegades. Sovint el consent massa», explicava. Així mateix comentà que «no som una persona feminista» i que «mentre sigui a la casa de Gran Hermano el nin quedarà amb el seu padrí». Li agrada molt viatjar, i dedica el temps que pot a anar al cinema i a escoltar música.